Arkadaslar merhaba, 15.haftama giriyorum, ilk 2 ay kadar duz folik asit kullandim sonra ocean mummy multivitamin verdi doktorum, daha sonra pregnacare’e gecirdi. Cumartesi’den beri pregnacare kullaniyorum, ve bas agrim var, bilmiyorum ilacin yan etkisi mi , bu ilacla hic bas agrisi yasayan oldu mu?
Ayrica sol kalca agrim oldugu icin magnezyum sase takviyesi verdi ama afedersiniz bagirsaklarim bozuldu, onu da iptal etti ve yerine osteocare verdi - kalsiyum ve magnezyum icerikli yine- bugun ona da baslayacagim.
bir de omega hapi aliyorum ekstra 2 gunde 1.
Bas agrisi yapan neydi bilmiyorum, ocean mummy de hic boyle bir sorun yasamamistim….