Hanımlar bir kaç gündür ishal gibiydim. Bugün gece 4 de namaza kalktım sonrasında tuvalete gitmekten ve kusmaktan uyuyamadım. Mide bulantım devam ediyor ishal de devam ediyor. Doktora sordjm geleyim mi diye yarın da gelebilirsin dedi. Bebek hareketi normal devam ediyor bu arada. Sizce doğum belirtisi midir var mı cevrenizde böyle duyduğunuz