Minnak16 Biz bugün 20 haftalık olduk 😊 18 haftamız kaldı inşallah. Sırt bel ağrısı fena, gece yatıyorum sabah ellerim balon gibi oluyor. Uyku hiç yok sağmdön sola dön cık olmuyor. Toplam 5 kg aldım. Sizler ne durumdasınız?
MisssBaby Minnak16 bizde 20+4 ayni sikayetler bndede gece bi turlu rahat yatamiyorum surekli donup duruyorum bebege bisey olacak die korkmaya basladim artik
ecembugra53 Minnak16 bende 20 haftalığım canım 2.5 kilo aldım su ana kadar agrım oluyor ama okadar değil Sudanlılar bebek büyüdükçe artacak ama biliyorum doktor ve ebe söylemişti vitamin ilacı kullanıyorum bende iyim cok şükür vitaminli seyler ye hamur işinden uzak dur bol bol su iç canım yeter
2nciminik Minnak16 Bizde yeni girdik 20. Haftamıza 😊 her gebelik farklı imiş gerçekten. İlk gebeliğim de kuş gibiydim sıkıntım yoktu. Rahat rahat uyuyordum. Bunda ilk aydan beri sancı. Bel ağrısı. Miğde yanması derken baya zor geçiyor. Tabi buna şükür. Gece kıpır kıpır. Gece tuvalete kaldırıyor. Ondan sonrada uyku Bi kaçtı mı uyumak zor🙈😍
Sera34 Bende 20+2 yim bugün aşımızı olduk renkli ultrasona gün aldık sırt agrılarım vardı magnezyum kullanıyorum şuan yok çok şükür agrım . 2 gündür mahşallah aralıksız yatıyorum 1 kilo almısım 😂🤭
Minnak16 MisssBaby yok bebeğe bişey olmaz rahat ol ama uyusak aslında çok iyi olucak. Bebek içerde rahat emin ol keşke her zaman onları içimize sokup koruyup kollasak en garanti yer orası
MisssBaby Minnak16 ayy ne biliyim cok dönüyorum ya acaba kordunu mu dolandi falan die icim rahat olmuyodu
Minnak16 Sera34 hmm ben tetanoz olmadım benim ekimde olmuştum metal üzerime firmam var ondan dolayı mecburen yapıyorlar
2nciminik Minnak16 bende oldum 20 güne yakn oldu. Normalde aşıyı ağustosta yapacaklardı. Ama benm şehir dışına o tarihte gitme durumum var diye saolsun dozları erken başlattılar. Zorlanmim diye. Oldum ama gelin bana sorun 3 gün ağrıdı bukez omzum. Diğer doz bukadar ağrı yapmaz inşlh 🙈😍