Merhaba sonunda bende bebeğime kavuştum kızlar. Oğlum artık kollarımda çok şükür. Spinal sezeryan ile doğum yaptım bugün 4. Günümüz sizden yardım istiyorum bebeğimi emziremiyorum göğüslerimin ağrısından bu durum kahrediyo beni lütfen çözüm yolu gösterin ☹ Onu oyle çaresz muhtaç görüyorum sütüm oldugu halde yetemiyorum ona ne yapmalıyım göğüslerimdeki ağrı şişme nasıl geçer..