Yesmckmk Kızlar 28 haftalığım. Değişik kramp agrıları gibi agrım var bacaklarım da. Sanki kemiklerim agrıyo. Magnezyum eksikliğinden olabileceği geliyo aklıma ama bunun içinde ilaç kullanıyorum. Var mı aynı şeyleri yaşayan ?
Meriwa Yesmckmk canım günde 1 tane sade soda iç bi tane de muz ye ve yürüyüş ben ilaç kullanmadan bu şekilde geçiriyorum denemeni tavsiye ederim
Pnr22 Yesmckmk 36+5 günlük hamileyim hamileliligim.sonlarina doğru bitmek bilmeyen kramplar oluştu şuan sol ayagimin üzerine basamiyorum dizden aşağı etimde çok fazla ağrı var dayanılmaz ağrılar Allah’ım yardımcımız olsun inşallah ben ne yaptıysam geçmedi de
Yildizsevgi Yesmckmk benimde o haftalarda basladi 36+6 oldum simdi iki kati artik uyku da uyuyamiyorum ilk baslarda yürüyüş ve ılık duş iyi geliyordu ama artik o da fayda etmiyor zaten yürüyecek halimde kalmadi sanada ilik dus ve yürüyüş tavsiye ederim hee birde sade soda
M_N_R Yesmckmk Ben 27+3um.Bendede oluyo o agrilar.Cok fazla iw yapiyorum dicem.Yapmiyorumda.Biraz iw biraz dinlenme.Boyle devam ediyorum.Herhalde bebek buyuyo kilo aldikca yuk bacaklara biniyo o yuzden agri oluyo.😐
Yesmckmk Pnr22 benim de sağ üst dizimin üzerinde bi agrı et agrısı mı kemik agrısı mı anlamadım sol kalçamın üstünde de aynı agrı sanki bi yere vurmuşum da onun agrısını cekiyormusum gibi 👀
Pnr22 Yesmckmk magnezyum da içtim gelmedi kremle ovalattim geçmedi acisindan oturup ağlar oldum 🙇🏻♀️
Yesmckmk Yildizsevgi evet haklısın canım sodayı hergün 1 tane içiyorum birde magnezyum ilacı kullanıyorum inşallah fayda eder yoksa çok zor böyle 👀
Yesmckmk M_N_R galiba birde magnezyum eksikliğinden de oluyormuş bakalım ben ilaca da başladım 3 gündür inşallah geçer 👀
gldnn Yesmckmk aynisini ben yasiyorum canim suan agridan bacaklarimin ustunde duramiyorum doktorum magnorm vermisti o bile fayda etmio artik ne yapacagimi bende sasirmis durumdayim geceleri agrim daha fazla oluyor
Bsrlmnemr Yesmckmk magnezyum eksikliğinden olur snein dediğin ağrılar kullandığın belki yeterli gelmiyordur. Doktoruna danış istersen
Yesmckmk fnsckn bende osteozinc kullanıyorum 3 gündür doktorum bunu vermişti farkı ne acaba isim benzerliğide var