denizzzakdeniz doktorumdan mesaj geldi idrarimda bakteeri cikmis ilac yazmis antibiyotik yarin kullanmaya basla dedi böyle yasayan oldumu geciyormu hemen bebege bi zarari olurmu?
Lovebaby32 denizzzakdeniz benımde idrarımda bakteri gözüktü bi ilaç söyledi ana antibiyotık demedı haftaya kendı doktoruma sorup öyle başlıcam belkı tekrar yaptırırım idrar testını