Minnak_anne21 canım ben İstanbul’da yaşıyorum normalde Diyarbakır a annemlere gittim aşırı kasık ağrısından sultan Hastanesi pınar em e gittim gebe olduğumun müjdesini aldım Diyarbakır şivesini kullanan tatlı bir bayan burnu havada.olmayan sıcak yaklaşan bir kadın. Ama gebelik takibi için onun hemen karşısında başka bir erkek doktor vardi Deli gibi hastasi vardı insanlar çok memnun ondan ben erkek Doktor tercih etmiyorum ama.siz ederseniz bı araştırın bulamazsanız bana yazın ben bakarım doktorun ismine