Kizlar 34+1 deyim hamileligimin basindan beri düzenli spor ve yuruyusumu yaptim. Son 2 haftadir yurumeye baslayayim en fazla 30 dakika sonra adet sancisi gibi kasiklarim
inanilmaz agriyor. Cuma gunu kontrolum var soyleyecegim Dr. a ama yuruyus yaparken bu durumu yasayan var mi benim gibi? Sebebi ne olabilir acaba cunku daha doguma var 🤷🏼♀️