ruyam51 17+3 bugün kontrolümüz vardı çok şükür sonunda cinsiyetini gösterdi Minigim 2. KIZIM Oluyor çok şükür Rabbim herkese sağ salim sağlıklı bi sekilde kucağına almayı nasip etsin 🤗🤗😘😘👶👶
Azracan ruyam51 amin canım sağlıkla gelsinler bebişlerimiz benimde kızım göstermiyordu iki kez erkek dediler en son 18 haftalık kesinleşti kız olduğu 🥰
ruyam51 Azracan benimki bu güne kadar hıc göstermedi kardeşim sakladı hep kendini sonunda bugün gösterdi %70 kız dedi