Cansubal Joker benim doktorum da o bende kendisinden çok memnunum ama ameliyat hemşirelerinden ve ebelerden herkes şikayetçi :(
Cansubal Fulyazorlu30 muayene fiyatı 125 TL ama ben anlaşmalı şirket elemanıyım indirimli gidiyorum o yüzden asıl fiyatı bilmiyorum
Cansubal Kızlar bende orada Fatma hanıma gidiyorum herkes çok memnun bende ama ameliyathane hemşireleri ve ebelerden çok şikayet var duydunuz mu hiç ?
Fulyazorlu30 Bu Avrasya’da doğum ücreti nekadar kızlar bende kendi doktorumu oraya getiricem çünkü hem hastaneye hemde dışardan doktora para vercem bilen varsa söyleyebilirmi
Cansubal Joker o kadar çok şikayet var ki anlatamam, ama doktorları hep övüyorlar bende çok memnunum ama kararsız kaldım çok