Ben sağlık ocağında hiç kayıt açtırmadım genelde sağlık ocağı ararmış aşı için onlarda aramadı 18 haftamda dr kontrolüm vardı git tetanoz aşını ol dedi gittim oldum kalp atışını dinlemedi yada her hangi bişey söylemediler ayakta aşı olup hemen çıktım ordan şimdi 21+6 dayım pazartesi ikinci doz aşımı olacam