askanne10 bebeğinizin hareketlerini henüz hissetmemeniz normal. İlk hamilelikte 26.haftaya kadar hissedilmeyebiliyor. Muhtemelen o yüzden kıpırdamadığını düşünüyorsunuz. Endişe etmeyin, siz strese girdikçe bebeğiniz de strese girer ve daha çok kasılır. Türkiye’ye geldiğinizde ayrıntılı öğrenirsiniz, miyomunuz rahim içinde değilse çok da tehlikeli görmüyorlar. Önemli olan konumu. İçinizi ferah tutun☺️ Sağlıkla, sıhhatle, tam zamanında alırsınız bebişinizi kucağınıza☺️🙏🏻