Seyma1992 Merhabalar, 5. haftamdayım. Sabahları özelikle çok halsizliğim oluyor. Yataktan çıkmakta çok zorlanıyorum. Gün içinde o kadar halsiz olmuyorum. Çok başındayım herşeyin, bu kadar halsizlik ve uykuyu steme hali normal mi?