Esraglnc35 ben hamile kalmadan once cok icerdim. Cay kahve bayilirdim. 11 haftaligim daha bi bardak cay icemedim midemi asiri bulandiriyor. Kahvede 2-3 bardak icmisimdir sanirim🙄 kahve lafini duyunca bile fena oluyorum. Cok ilginc. Ama gunde 2 bardaga kdr tuketilebilirmis. Tabi bu durumda cikolata ve kola tuketimi olmamali. Bebekler vucudundan cok zor atiyormus kafeini. Doktorlar 2 bardaga kdr izin versede bence mumkun mertebe daha az icmekte fayda var