Mhtpctn Selam guzel anneler 🥰 ben 12. Haftada gıtmıstım belli değildi şimdi 15+3 oldum doktorum 17 haftada gel dedı ama doktorumdan bazo seyler yuzunden memnun degılım bugun baska doktora randevu aldım acaba cınsıyet bellı olur mu 🤲🙈🥰
Selin17 Mhtpctn olur benim 12+6 da belli olmuştu dün yine gittim 15+2ydim yine kız bu sefer %100 dedi 🙃🙃
Gldn7 Mhtpctn pozisyonu uygunsa belli olur tabiki benim pozisyondan dolayı 20 haftada ögrendik bi hafta kız dediler bir hafta erkek sonra emin olamıyorum dedi doktor sonradan öğrendikki erkekmiş meger🧿💙🍼🙈
kubraaslann Bende 14+1 de öğrendim eğer uygun pozisyondaysa öğrenebilirsin ben bol su içip çikolata yemiştim hareketliydi 🥰
ElifffffffT Sanırım doktordan doktora değişiyor kızlar benim ki 13+6 belli olmaz çok erken dedi 18 inde belli olur dedi
Mirammm Mhtpctn ben ilk çocuğumu 12 haftalıkken ikinci çocuğumu 10 haftalıkken öğrendim doktorun iyiyse öğreniyosun canım
Mhtpctn Mirammm 12 haftada gıtmıstım 2li test ıcın bende daha erken 17 haftada gelcen dedı bende bazı seylerden memnun kalmadım doktorumu degısıcem gıdıyorum ulturasonda bakıyo 2 3 dkka hemen yolluyor hıc hı acıklaması yok sunları yap yada sunları yapma gıbı hemn yollıyor
Neslihankk Mhtpctn bende 14+2yim hala bilmiyoruz cumartesi günü 14+6 olucaz 4D ile bakilicaginicin kesin öğrenicez tabi minik civciv gösterirse 🤭🤣
Mhtpctn Ozemmerdn bende doktorumu degıstım bugun baska doktora gıttım 15+3 deyım yok gostermıyo kendını 🙈 doktor oyle yaptı boyle yaptı kRnıma vurdu ettı yok ınatcı bişey 😂
gupsemnur Mhtpctn 14+3 de öğrendik bizde uygun pozisyon yakaladı gösterdi erkek dedi daha erken öğren bile varmış ama değişme ihtimali olduğunu söyleyenler var bende 18 haftada tekrar gidecem