dilan_54 kızlar iyi günler 30+3 günlük hamileyim ve 10 günü geçiktir aşırı baş ağrım baş ağrısı ile birlikte olan mide bulantım ve baş dönmem oluyo sizce bunlar tansiyon yüksekliği mi yoksa tansiyon düşme belirtisi mi
nur_nurr dilan_54 benim doktorum tansiyon yükselince baş ağrısı yapar demişti. Bende de aynı şikayetler var ve tansiyonum yüksek.
hunilimom dilan_54 yükseklikten olur canım benim de tansiyonum. Vardı bas agrisi boyun agrisi oluyor kafanın ortası yanıyor enseden bi agri giriyor yukselince