Tugce2020erdogan Ablalarım Ben dün gebelik Testi yapmıştım Silik Çıktı Bugun bidaha Yaptım negatif çıktı Neden böyle oldu 🤷♀️
Sewal16 Tugce2020erdogan herzaman kan degeri gebelık için daha nettir testlerde bır damla idrar fazla damaltrsan silik bir çizgi varmış gibi gozukebılıyor kan değerine baktır kafan rahatlasın
Tugce2020erdogan Adetim 4 gün gecikti normal de düzenlidir adetlerim ama bilemedim ki su falan damlatim teste hani belki silinir diye ama silinmedi 🤷♀️