Lidyaa33 Kızlar dün detaylı ultrasona girdim. Doktorum Sadettin Güngör dü. Çok bilgili ve çok kibar birisi çok memnun kaldık. Baya bir araştırmıştım aklınızda bulunsun gitmek isteyen gönül rahatlığı ile tercih edebilir🙏🏻
Esranaz Lidyaa33 evet bende ona gitmiştim çok iyi bir doktor tane tane konuşup insanın içini rahatlatıyor gerçekten
elisaninannesii Lidyaa33 ya bende duydum bu doktoru fakat hangi hastanede çalışıyor acaba ve ücreti ne kadar?
Lidyaa33 elisaninannesii Kendi özel muayenehanesi var forumun üst tarafında. Nakit 400, kredi kartı 540 dı en son. Biz memnun kalmıştık ☺️