Mihrimah41 Deletedmom92 2 hafta filan heralde. Eğer temiz kuru tutar ve sürekli baticonlarsan çabuk iyileşiyo canım
Mihrimah41 Saadetctk hiiiiiçç korkmaaa hiç bşy hissetmiyosun kiii. Doğurduktan snra o rahatlık ve uyuşmuşlukla hiç farketmiyosun nolduğunu
Ayseyucel33 Deletedmom92 yaaaaaa çok teşekkür ederiiiiimmm 🤗🤗🤗🤗 nede güzel, anlatmışsın yaaa yaşamadan bilemeyiz ama, yaşayan birisi olarak anlattığında o kadar, rahatladım ki Allah, razı olsun canım benim 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Ayseyucel33 Saadetctk bak, korkulacak bişey yok diyorlar kuzum hakkımızda, hayırlısı allahın izniyle bişey olmaz inşallah yaaa😘
Deletedmom92 44gy44 Sen doğurduğun anda zaten görüyosun balımm ☺️ Ama o an çok kendinde olmuyosun.. Minnoş Üşümesin diye hemen giydirmeye götürüyolar ve iyice gör diye tekrar kıyafetiyle getiriyolar 🤗💜
Merve1192 Kızlar Instagram’da bazı doktorlar doğum videosu paylaşıyorlar ve kesi dikiş yok diyorlar onlar nasıl oluyor doktorla mi alakalı doğuran kişinin vücuduyla mi alakalı 🤔
Busra221 Merve1192 Ben de bunu merak ediyorum Instagram‘da fenomen doktorlar kessisiz dikişsiz doğum diyorlar anlamıyorum. Yırtılma olmuyo mu acaba 🤔
Ayseyucel33 Merve1192 valla bende anlamıyorum ben doktoruma, sordum kesisiz olabilmi diye yani kesi atılmaması için bebeği zorlamaya gerek yok çok fazla ıkınırsın bu sefer yırtık olur dedi zaten 2,cm kesiliyor onun için değmez dedi yani
Merve1192 Busra221 ya olmuyormuş baksana ama doktor güzel yonlendiriyor ikin diyor sonra bazen şimdi ıkınma sadece nefes al ver diyor… Burada yazılan hikayelerde tüm gücünle ikin dedi doktor diye anlatmış biri yani artışı ekşisi vardır belki ama fazla ikinmak da yirtiga sebep olabilir bence
Tomrisme Merve1192 onların çoğu epiduralliler yani sancıyı hissetmiyorlar monitöre yansıyınca doktor ıkın diyor sancı geldikçe ıkınıp sancı yokken dinlenmek gerekirmiş. Banu Çiftçi’nin videolarını öneririm doğru nefes egzersizleri, doğum videoları çok güzel.
Deletedmom92 Merve1192 Kuzum ağrıyla birlikte ıkın diyolar.. Ağrı gidince nefes alıp veriyosun dinleniyosun.. Sonra yine ağrı gelince ıkınn diyolar.. Ben aynen böyleydim.. Ama yinede yırtılma oldu.. 🤷🏻♀️