Seda0202 Deletedmom19 için rahat etmiyorsa doktorunu ara sor canım içini rahatlat bende o zamanlar çok kasik ağrısı çektim özellikle oturup kalkınca filan doktorum kanaman olmadıkça korkma demişti
serapsercen Seda0202 bak tamda bugün öyleyim 13 haftada kalkamiyom batıyo sanki bebiş incek gibi ama onemli degil simsi gecmis bile 😚😚😚