Kimyagercik Ne kadar var canım doğumuna? 3 gün sonra benimde sezaryen günüm çok kişiye sordum etrafımda da çok araştırdım herkesin ki çok rahat geçmiş, ben çok sıkıntı yapıyodum sürekli stresliydim eşimin falan burnundan getiriyodum günler geçmek bilmiyodu sonra bi anda düşündüm dedim ki kaçış yok illaki olacak bu yani bari rahat olmaya bakalım sonuç olarak bebeğimi kucağıma alicam herşeye değer dedim ve şuan çok daha sakinim tabiki heyecan çok ama korkum epey azaldı zaten birşey hissedilmiyor acı falan duymayacağız, iğne yaparkende kan aldırmaktan bile az acıtan bi iğneymiş