Günaydınlar anneler. 14 hafta ikiz hamileyim . Geçen hafta doktorum ikili test yapalım mı. Çok şart görmüyorum ama bazen anneler sonradan yaptırmadıkları için pişman olup daha çok panik oluyorlar dedi. Şu anda sorun görünmüyor ama eğer istersen yapalım dedi. Bende yaptıralım dedim. Sonucu etkilemeyecek tabi ki ama yaptırdık. İkizlerde doğru çıkma oranı çok çok düşüyormuş meğer 😅 ikiz annelerimden yaptıran oldu mu acaba sonuc yarın çıkıcak