Aslihansan Sosyologsema ben tatvandayım can hastanesine gidiyorum ilk bebeğimde de salih serine gittim şimdi de ona gidiyorum sağolsun çok ilgili bebekle ilgili ayrıntılı bilgi veriyo.
Duygu4444 Bende bitlisteyim devlet hastanesine gidiyorum doktorlardan çok memnumu. Can hastanesi hakkında pek iyi şeyler duymadım ilk başta oraya gidiyordum değiştirdim
Duygu4444 Berra20 mesela bir kaç kişiye dış gebelik demişler devlet hastanesine gittiklerinde ise bebeğin kalp atışı bile duyulmuş