Merdgn Kızlar günaydın, 32. Haftadayım. Sabah pembe kırmızı hafif kanamam oldu. Dün daha doktordaydım muayene nst her şey yolunda dedi, niye böyle oldu anlamadım 😔 Var mı aranızda yaşayan? Şimdi doktoruma da yazdım cevap bekliyorum 😔
svmlanne Merdgn bende de o haftalarda olmuştu enfeksiyon kapmıştım bi de çok yormuştum kendimi o gün. Doktorum normal olduğunu söyledi her kendimi yordukça gelirmiş ama bi kere geldi sadece
Merve_nuri Benimde aynı haftada oldu sakinliğini koru ve kanamayı takip et doktorlar adet kanaması gibş olursa sorun diyorlar benim hiç bir sorun yoktu neden olduğunu söyleyemediler yeni ilişkiye girdiysen oda olabilir benim oda değildi 🙏
Merdgn Merve_nuri Hayır öğrendiğimiz günden beri hiç ilişkiye girmedik eşimle. Hastaneye gittim kendi doktorum uzak diye yakın bi doktora. Baktı enfeksiyon dedi. İlaç verdi progestan kullan dedi. Eve geldim adet kanaması gibi kanamam olmaya başladı bu sefer 😔
Meriwa Merdgn valla yaşamadım ama sümsüksü kırmızı kahve gibi bişey oluyormuş ama doğum da hemen olmazmış araştır ama dediğimi bi takip et gene de doktorun da doğrusunu yönlendirir canm
Merdgn Meriwa Şimdi hastaneye yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne vuracaklar. Rahim ağzında incelme var hafif dedi 😢