Kızlar merhaba 26 haftamizdayiz dr um 1 hafta sonra 100 mg lik şeker yüklemesi yapcak 2 haftadır diyet takibin var di dr umu degistirdim yeni dr um da yaptrialim kurtulalım var mı yok mu bilelim ona göre diyet uygularsın dedi. Sorum şu ki bir anda o kadar şeker vücuda girince bebege bir zararı olur mu korkularım var yaşayan varmı aynı durumu ?😒