Merhaba kızlar dun lavaboda kanamam oldu ama öyle devam eden bir sekılde degıl akıntı tarzında ama tam kandı korkuttu benı daha sonra acıklık hıssettım ve peceteyle sılerken elıme bır parça geldıgını hıssettım bebegıde cok asagıda hıssedıyordum hepsını bırlerstırınce panıkledım erken dogum yapacagım dıye dusundum 30. Haftadayım hastaneye geldım doktorum erken dogum rıskım oldugunu rahım duvarımın baya ınceldıgını soyledı benzer durumu yasayanlarınız var mı kılosu 1500 suan 2500 görsek rahatlarız ama suan cok kucuk dedı bılgısı olan yazarsa sevınırım teşekkürler 🌸💜