emineserkan2020 bir Ay önce bu değerim 15lerdeydi şimdi ise bugün kan verdin 19 yükselmiş sizde bu değer nasıl ilerliyor hamilelikte Ne yapılması gerekiyor
Mehtapakgl emineserkan2020 kuzum bu bende de hep yüksel çıkıyor. Doktorum bir yerinde bir enfeksiyon var belki kromik hale gelmiştir demişti vallahi bir yere yönlendirdi beni ama hangi poliklibikti hatırlamıyorum. Herhangi bir yerinde bir enfeksiyon var mı bildiğin
Melek2152 emineserkan2020 canım daha 2 gün önce hastanede yattım bu değerinin düşmesi için benimde bir anda 25 bin cıktı çok şükür Bi gece yattık antibiyotik tedavisi ile 13 bine düştü korkma ama mühim bişey doktorun tedavisi ni verecek tr inşAllah
emineserkan2020 Mehtapakgl yok valla kuzum bildiğim yok yanı herhangi bişey kullanıyor Musun 30 haftalığım bu arada ben
Mehtapakgl emineserkan2020 yok kuzum, hiç bir şey kullanmıyorum ama bir belirtim şikayetim yok ki… doktor nasıl hastanelik olmuyorsun demişti sadece.
Melek2152 emineserkan2020 tesekkur ederiz evet canm yine de tedbir olarak 6 tane daha iğne verdi doktorum tamamen düşmesi için korkma sakın antibiyotik kullanmaktan doktorum bana şöyle dedi eğer kullnmazsak erken doğum riski iz artar bu daha zor olur dedi bide benm ikiz belki bu yuzden öyle demiştir ama sen yinede ihmal etme canm
emineserkan2020 Melek2152 açıkcası antibiyotik kullanmaktan korkuyorum hangi antibiyotiği kullandın amoklavin mi peki bebeğe herhangi bir şeyi olur mu diye endişe duyuyorum
Melek2152 emineserkan2020 evet canım değerin yüksek amoklavşn değil novasef diye 6 tane iğne verdi canm daha öncesinde de antibiyotik cok kullandm maalesef ama mecbur canm kullanmasn bebek daha cok zarar görüyor belli Bi şkaytm yoktu sadece ara da kasık ağrısı oluyordu gaz sancısı gibi
Yazel96 Bnmde aynı sekılde dün 19 du bugun 12 ye düşmüş nasıl oldu anlamadm antıbıyotık verdı onu kullanacam bklm