M1044 Suyum geldiii yatışım yapıldı sabah sezeryana alınıcam Kızlar lütfen dualarınızı eksik etmeyin sağlıkla alayım kuzumu kucağıma 🤲🏻🤲🏻
muhendisanne1 M1044 rabbim sağlıcakla M1044 rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah pozitif düşünün herşey güzel olacak 🌸🥰😇
Zhrnz M1044 Rabbim hayirla kicagina aldirsin canim uzulup strese sokma kendini haftasi gayet iyi ona kavusacagin ani hayal et sadece🤗
Merph Bende 32 haftalikken gittim doktor gobegi buyuk ve ileride gidiyor dedi 2 kg dedi hatta bir sorun mu dedim gobegin buyuk olmasi hayir dedi
Merveocal Merph aynısını bana dedi bende 32 +2 yim göbeği önde dedi iri bi bebek dedi bende tedirginim
Merph Selin3561 inanirmisin bende hamilelikte bir defa oldu cok siddetlu degikdi ama hamilelikten once 😭😱 cok kotuydu ve dustumu dusmesi mi bilmiyorum hic Allahtan simdi yok agri