Maviss5521 Kızlar merhaba 27+3 haftalık hamileyim bekarlığımda da akıntı oluyordu ama hamilelikten dolayı baya arttı çok hafif beyaz ve kokusuz hergün çamaşır değiştiriyorum pijamam bile ıslanıyor yaşayan var mı normal mi
nagimira Maviss5521 kokusuz olursa sorun değil . Beyaz ve sarı olması normal ama yeşil ve pembe gibi olması mantar olabilir şüphesi oluyor . Beyaz renk ve pamuklu muhakkak iç giyimler kullanın demişti doktorum. Ama sizin pijamayı kadar ıslatması farklı geldi onu bi doktorunuza danışabilirsiniz
Bebeannesi Maviss5521 canım ben de aynı durumdan muzdaribim doktorum normal olduğunu söyledi ben bazen günde 2 kere bile degistirebiliyorum
Muberraonur Maviss5521 mantar da sulu akıntı yaparmış benimde sulu akıntım oluyo beyaz süt kesiği gibiyse eğer doktora görün derim
Busu Maviss5521 ben sordum da kahverengi gelirse sıkıntı demişti zaten o da geliyor ara ara 🙄 korkmayın bişey olmaz
Maviss5521 Busu yok kahverengi değil benzetme tuhaf olacak ama peynir suyu gibi açık beyaz ve kokusuz
AoLrPen Bendensin canım aynı haftdayız ve bu sorundan muzdaribim bazen geleceği anı hissediyorum böyle yoğun geliyor bazen sarımsı bazen beyaz dediğin gibi bazen de pijamalarıma kadar ıslanıyor
Mervenurbalylmaz Maviss5521 bendede aynı durum söz konusu 32. Haftamdayım, yaklasık bır bucuk aydır böyle perşembe günü doktoruma soracağım umarım bir sıkıntı cıkmaz🤲