Hiç korkmayın aklınıza da hiç kötü düşünce getırmeyın zaten kötü bir şey olduğunda bız anneler hıssedıyoruz bazen pozisyonları farklı oluyor bebegın sırtı senın karnına denk gelmıs oluyor hıssetmeyebılırsın bende çok yaşadım ama normalmiş gün ıcınde mutlaka bir sekılde pozısyon degıstırıp hareket ediyorlar ıcını ferah tut sen 🙏🏻 Allah’ın ıznı ıle hıcbır şey olmaz