Negatif Benimde bir dönem anal fissürüm olmuştu. Doğumdan bağlantısız ama stres ve bağırsak hareketlerimden dolayı. Tuvalette ağlıyordum. Çıkınca yarim saat üzerine oturamıyordum. Patır patır kanıyordu. Sgk nin karşıladığı/karşılamadığı ne kadar ilaç krem vs varsa kullandım geçmedi. Stres kaynağım ortadan kalkınca kendiliğinden geçti çok şükür ama bir buçuk sene kadar çektim.