Merhaba güzel hamişler güzel anneler ☺️ ben spiral(mirena) kullanıyordum 2,5 yıl kullandım kilo almaya başladığım için çıkarttırdim 8 Mayıs ta ve 10 Mayıs’ta adetim başladı.. ama bu ay tık yok 8 gün gecikti 2 kez test yaptım negatif .. şimdi kan tahlili sonucumu bekliyorum böyle birşey ile karşılaşan varmı acaba ?