Bus53 40+3 te hala bekleyen anneler var mı ? Doktor kontrollerin ve nstde bebeğin hareketlerinin ve suyunun iyi olduğunu söylüyor fakat ben artık bekledikçe strese giriyorum uçuklar çıktı yüzüme 🤦🏻♀️
glnur90 40+2 deyiz tık yok 😊 bizde de herşey normal yarın kontrol var hayırlısı ile uyku tutmuyor beni de
ayseikragull 40+3 bugün gittim ben de herşey normal deyip yolladılar ama bekledikçe stres daha da artıyo 😔