Esradiyorkii 23+4 olduk ellerimde sızlama ve ağrı oluyor gece bazen uykularımdan uyanıyorum yaşayan varmı
HandanKiliaslanAkubuk Esradiyorkii merhaba ben yaşıyorum damarlarım felan şişiyor doktorum kalp damar cerrahına yönlendirdi gittim hamilelikteki ödem oluşumundan kaynaklanıyormuş.Yani tamamen normal bir durum
Minanin_Annesi Esradiyorkii bende 27+4 deyim beni de geceleri uyandırıyor doktorum norolojiye sevk etti sinirsel birşey var mı diye baktılar çıkmadı hamilelikte olabiliyormus
Esradiyorkii HandanKiliaslanAkubuk evet normalmş doktorum öle söledide bazen dayanılmaz oluyor yokmu hiç yapcak bişeyimiz☹☹
HandanKiliaslanAkubuk Esradiyorkii yok cnm maalesef ben 36 haftalığım hala çekiyorum mahvetti beni.Uykudan uyanıyorum sızıyla.Neyse geçecek elbet
Seftali @Esradiyorkii karpal tünel dedi doktorum hamilelikte normal ki benim geçmişimde de var. Geçirdiğim bir ameliyatım var hatta. Bu yüzden bana b12 ve magnezyum takviyesi verdi doktorum.