Tugce_Simsek Hamile olduğumu ögrendigin ilk günden beri kullanıyorum canım ve şu an 15 haftalık hamileyim ve bacaklarımda kalçamda çok fazla çatlak var 🤷♀️
nagimira Mmrv00 ilk önce birini sürüyorum ardından hemen diğerini fakat kakao yağı hoş kokmuyor ve kıyafete siniyor kokusu ona göre atlet veya elbise giyin direk üzerinize
Mavi93 30 haftama kadar vazelin kullandım ondan sonra lierac başladım şükür hiç çatlamadım ama bol bol su içiyorum birde genetik bence