sareninannesi_ ben de 9+2deyim, 5-6 senedir şişip geri inen dişim patladı sanırım hormonlardan coştu. Ben de ilk trimesterin bitmesini bekliyorum Allah yardımcımız olsun 😞
bana diş hekimi arkadaşımın tavsiyelerini ileteyim sizlere de; karanfil veya adaçayını çiğneyip dişin üzerinde tutup yutmadan tükürmek, klasik tuzlu karbonatlı suyla gargara, dişleri kanatarak fırçalamak, dişeti üzerine çilek sürmek ve her yemekten sonra dişleri özellikle 20liğin üzerini fırçalayarak üzerinde yemek artığı birikmesini engellemek. Rabbim şifa versin 💕