Gulo valla canım bana bin tane insan kafana takma takarsan olmaz, bak heveslenme olmayabilir üzülürsün falan dedi tabi beni düşündükleri için diyorlar ama dedikleri gerçekten mümkün değildi ve ben her ay bir sürü test alıp yapıyordum sonu hüsransa eğer bunu her türli yaşayacağım benim test alıp almamama bakmıyor yani.ben hastaneye gidip orda yüzüme negatif denmesinden nefret ediyordum o yüzden ben testi 13. Gün yaptım çok şükür çıktı.İçinden testi yapmak geçiyorsa git al yap eninde sonunda zaten sonucu öğrenip ya mutlu olacaksın ya üzüleceksin içinde kalmasın.inşallah havalara uçarsın mutluluktan🙏🏻