yorumcuanneniz Mmrv00 bende aşırı mide bulantısı yaptığı için kan ilacı dışında ilac kullanamadim ama kan ilacı şart yoksa halsiz düşersiniz
Betim Mmrv00 doktor ne derse onu yapın. değerlerinize göre veriliyor ilaçlar.. mesela ben kan ilacına 18. Haftada başladım, omegaya gebeliğin en başından itibaren.. herkes farklı bir şey söyler .. doktorunuz ne derse o 🦋
ipek-smr Balık yağını 22 den sonra öneriyorlar genelde eğer haftada bir balık yiyebiliyorsanz gerek yok balık yağına kan ilacı da değerlerinize göre veriliyor eğer kan eksikliğinz varsa onu yazıyorlar 12 haftadan itibaren
Mrv3dmr Mmrv00 Ben ikisine de 12.haftada başladım. Balık tüketmediğim için omega3 kullanıyorum. Gerçi tüketsem bile yine kullanırdım. Kan ilacı ise çok önemli. Doğumda kan kaybı olacağı için doktorlar mutlaka kullandırıyor. Hatta doğumdan sonra bile bir süre devam etmemiz gerekiyormuş.
mysweetbaby Mmrv00 ikisini de kullanıyorum balık yemediğim için omega da alıyorum.özellikle kan ilacı çok önemli ben bir ara aksattım hemen değerlerm düşmüştü