Aksoytetik Merhaba güzel anneler. 6+1 haftalık hamileyim canım hep yatmak istiyor vücudumda uyku hali ve kırgınlık mevcut sürekli. Siz de durum nasıl?
Hasibedenizli Aksoytetik ben 17. Haftaya kadar hep halsizdim uyusam morundaydım hep geçiyor sonra normal bence harmanlar ile ilgili
Aksoytetik Sevendays şuan varya yatmaya ve uyuymaya yer arıyorum o derece😂 kemiklerim kırılcakmış gibi hissediyorum
Minnakpremses Ya o zaman bende de oluyordu ilk aylarında şimdi 37. haftamdayım birkaç gündür halsizlik oluyor anlam veremiyorum bu haftalar da olması normal mi acaba perşembe günü doktoruma da soracağım
Babyme Çook normal canım ben o haftalarda akşam 9 u görmeden uyuyodum🤗 hatta hamile olduğumu bilmiyodum eşim trip atıyordu çok uyuyorum diye
Aksoytetik Berra20 bu haller hiç bitmiyor dimi. Bir de biraz stres oldum doktor kese günde 2mm büyümesi gerekirken seninki bir mm büyüyor dedi o baya üzdü beni olumsuz konuşması
Selimerve Aksoytetik ılk 3 ay ve son 3 ay oyle oluyormuş ve bende şuan oyleyım😞 son aylarımdayım bıranonce doğurmak ıstıyorum
Esma98 Ben de ilk 3 aylık dönemde çook fazla uyuyordum. Akşamları 8’e kadar zor dayanıp Eşimle otururken televizyon karşısında uyuyakalıyordum 🤷♀️ Ama o uykular çok tatlı oluyor 🥰
Sevendays Gelmicek gibi geliyo ama valla cabuk geciyo gunler biz ne zaman 38 bitirdik agzim yuzum geçti zaman