Merhaba hanımlar,
Ben şuan 7+2 haftalık hamileyim..Hormonlardan ötürü aşırı sinirli ve duygusal olduğumu gözlemliyorum.Siz de böyle misiniz yoksa benimle alakalı bir durum mu? Psikolojik destek almayı düşünmeye başladım..Daha 1-2 saat önce bi olay yaşadım ve sinir krizi geçirdim.Düşündüğümde kendimi haklı görüyorum fakat yine de “acaba?” demeden duramıyorum.
Burda birbirimize hep destek olduğumuz için,sizin de sinirlilikle alakalı yaşadıklarınızı,tecrübelerinizi öğrenmek istedim.Merakla bekliyorum 🥰