Dün oldum gece boyu sabah olsun diye dua ettim ağrım oldu kolumda ama işin kötü yanı kolumun üstüne yatamadigim için(sol taraf) sağ tarafa yüklendim ..düz yatmim diye yastıkları diklestirip oturarak uyudum ..çok kötü bı geceydi uykudan bayıldım ama uyuyamadım 😔😔