Smgyy Kızlar 16 haftalığım hemen hemen göbeğim cıktı ve sivilce gibi taneler cıktı ve kıllanma oldu normal mi yada bişey mi dokundu acaba bilgisi olan var mı acaba
teletabi Smgyy o eski göbişimden eser yok şimdi 😂 28+5 iz bu göbek bana ait olamaz diyip ağlıyorum bazen 😂🙈
Sevendays Smgyy 38+4 olduk karnimin gerginliginden uyuyamiyorum simdiden alis kuzucum hepsi guzel seler saglikli olsunlarda napalim
Smgyy Sevendays teletabi Tulay_448 saolun kızlar içime su serptiniz ya yeter bi yavrularımız iyi sağlıklı sıhaatli olsun önemli değil
Bilge_12m Karın bölgesinde olan kaşıntı kızarıklıklar kolastaz ile ilgili olabilir kan verip takip ediliyor dikkat etmekte fayda var