Kızlar merhaba, bugün doktora gittim 27+5 günlük hamileyim tüm değerlerimiz çok güzel çıktı ancak karın çevresi genişliği 10 gün geriden geliyor dedi, çok üzüldüm. Başına böyle bir durum gelen var mı ne yapmam gerekiyor moralim çok bozuldu, araştırdım aslında çok önemli bir durum gibi görünmüyor ama anlarsınız içim içimi yiyor, lütfen sizlerden yorum bekliyorum 🥺