24+3 haftalık hamileyim fakat son 2 gündür rahime doğru aşırı baskı oluyor zor yürüyorum eğer ayakta olursam daha sonra bebek sağ ve sol karnıma gelip aşırı kendini kasıp yuvarlak oluyor başına böyle bişi gelen var mı 😔 bitane bebeğimi kaybettim bunu kaybetmek istemiyorum 😏 erken doğum olmaz demi arkadaşlar