MervEslinArden 38+5 olduk güya erken gelir kız çocukları derler benimki inatla gelmek istemiyor🤦♀️ Şiştim yürümekte zorlanıyorum artık ödem çok kızımı iyice merakta etmeye başladım son 9 gün diyor uygulama ama 9 günlük mecalim kalmadıııı🥵 Sizde durumlar ne?
Srplakgn MervEslinArden 40+2 yiz bende aksine hafifim ama suni sancıyı felan düşünürken iyice geriliyorum gece sancım olur sabah olur bir türlü uyuyamıyorum iyice stres yaptım😞
Demirailesii MervEslinArden 38+4 üz kızımla bende.Sonuç sancım ara ara geliyor ama Zeynep’im gelmiyor doğuramıyorum yazanlar doğuruyor diye totem yapıyorlardı doğuramıyorum bende 😂😂
senemyavas 38+6 tık yok. Kız bebek erken doğar dedikleri falan hikaye vazgeçtim ben beklemiyorum artık 😪
Hurim07 Ayse_3 senle aynıyiz cnm bende düşünüp duruyorum ne zamn gelicek diye ama hic gelesi yok kızımin😄😍
Ayse_3 MervEslinArden rahat gelmiş anlaşılan sancım var, diyorum, anneme diyo sen, daha doğurmazsın beni erkenden boşa getirdin 😀😀
Selimem 38+2 gelen giden yok ;) ne nişan ne sancı kızlar erken gelir derler hayırlı sağlıklı doğum yapalım insallah canlar
Ayse_3 MervEslinArden aynen valla ben adana dayım annem antepten geldi söylenip duruyo 😀 bende deyorum, baskı, yapıyorsunuz doğacagı varsada doğmaz 15 gün gine yasakta geldi diyorum iyiki gelmişsin yoksa hiç gelemezdin 😀😀