D3rya benimde öyleydi 32 haftalığım hala çok hareketli değil , bugün doktoruma sordum normal yapısal dedi , sola yat ve 1 saat içinde 2 kere hareket ediyosa sıkıntı yok dedi ama senin ki daha küçük tatlı bişeyler ye sola yatıp dene istersen sık a canını , hepimiz aynıyız🙈🙈Aklımız fikrimiz onda