Benim kizkardeşim bildim bileli toprak yemek istedgni söler🙂engel olamiyor yedigi bile oluyor doktra gdio demir ilci içerken rahat ama ilaçi brakinca yine yemk istyor doktr normal diyip ilac veriyor kiz gelmiş 22yaşına halA yiyodur eminimki hepte demiri düşük ilcda işe yaramiyor.ama allaha skur bi rahatszlk olmadinkum taş fln dokersin yeme sakin dioduk 😶sen dikkat et gebelik bu riske girmez agzna alip ciyneyip tükur yutma amA ..