RabiaKaratas Kızlar murat Gültekin hocaya gidipte doktorun ultrasona girdiği oldu mu ? Yada bilginiz var mı ?
RabiaKaratas Minikbirmelek neden yasakmış peki ? Ben gittiğimde ultrasona giren kişiler çok ilgisizler bişey sormaya korkuyorum zor laf alıyorum ağızlarından her gittiğimde 160 lira para veriyorum ama sanki bosunaymis gibi geliyo. Üstelik bebeğimi de doğru düzgün göremiyorum
Minikbirmelek RabiaKaratas canim virusten dolayi sanirim..ben persembe gunu gittim 13 numarali odada girdim ultrasyona gayet iyilerdi bi bayan uzman vardi gayet kibardi
RabiaKaratas Minikbirmelek sanırım bana denk gelmedi bende 13 numarada girdim bı kaç kez hep ordakiler içime sinmedi