35+3 olucaz birazdan bizde canım elhamdülillah iyi geçti arada sıkıntılar hariç tabiki yinede verdiğine şükür Rabbimin. Benimde kızım olucak veeeee gelelim bombaya 24 kilo aldım 😬😬😬😬😬
Sağ salim alalım kucağımıza canımmm özellikle 100den sonra nasıl geçtiğini anlamayacaksın sağlıklı hamilelik geçirirsin sonuna kadar inşallah hayırlı doğumlar diliyorum bu arada ne çok konuştum yaaa dilim şişmiş gece gece 😂😂😂😂