Anne__8 Hamiş anneler size sorum olucak şeker yüklemesi yaptırmadım doktorum o zaman evde kndin ölç dedi ara ara . Sizin açlık şekeriniz tokluk şekeriniz kaç acaba normali ne olması gerekiyor😏
Fadikfs Anne__8 bendede yoktu şeker normalde ara ara bakıyordum merak edip ama şeker yüklemesinde biraz yüksek çıktı tatlıyı şekeri hamur işini kes dedi doktor malesef
ElifOncul Aclik < 92 Saat tokluk < 140 saat tokluk < 120 olmali. Agziniza ilk lokmayi attiktan 1 saat sonra olcuyorsunuz.
Anne__8 Muberraonur babam şeker hastası olduğundan şeker ölçme cihazı var onda onu kullanıyorm kendim yapıorm öğrendm çok bast